Yhdessä lintujen puolesta

Tapahtumat

Jokainen linnuista kiinnostunut on tervetullut osallistumaan valtakunnallisiin tapahtumiimme! Voit osallistua missä päin Suomea tahansa, ja riippumatta siitä, oletko jäsen vai et. Useimmat tapahtumat ovat maksuttomia, ja osallistumalla jokainen voi olla mukana keräämässä arvokasta havaintoaineistoa linnustostamme. Tule mukaan!

Tapahtumakalenteri

2022

Alueellisten lintuyhdistysten tapahtumatiedot löytyvät yhdistysten omilta verkkosivuilta.

Henkilötietojen kerääminen ja käyttö

[news]

29.10.2015

Pihabongaus

Pihabongaus järjestetään tammikuun viimeisenä viikonloppuna. Kaikille luonnosta kiinnostuneille tarkoitetussa Suomen suurimmassa luontotapahtumassa tarkkaillaan tunnin ajan lintuja omalla pihalla tai muulla paikalla. Samalla kerätään arvokasta tietoa maamme talvisesta linnustosta.

15.12.2016

Pihabongaus kouluissa

Maanantaista perjantaihin ennen varsinaista Pihabongaus-viikonloppua vietetään Pihabongauksen koululaisviikkoa, johon opettajat voivat osallistua ryhmänsä kanssa lähtemällä ulos tarkkailemaan talvilintuja.

25.1.2018

Gårdsplanskrysset

Gårdsplanskrysset är Finlands största naturevenemang. Under Gårdsplanskrysset gör man fågelobservationer under en timmes tid på en lämplig plats det sista veckoslutet i januari. Samtidigt insamlas värdefull information av vinterfågelfaunan i landet.

BirdLife Suomi ry
Annankatu 29 A 16
00100 Helsinki

puh. 010 406 6200 (ark. klo 10–15)
toimisto@birdlife.fi

Osoitteenmuutos

Henkilöstön yhteystiedot

Yhdistyspalvelut

BirdLife Suomi ry on lintujen suojelu- ja harrastusjärjestö, joka edistää luonnon monimuotoisuuden säilymistä. BirdLife Suomi on osa BirdLife International -järjestöä, joka on maailman suurin ympäristöjärjestöjen verkosto.

cropped-birdlife_logo_square.png